به نام خدا

 مجمع فرهنگيان ايثار گر استان يزد با نوشتن نامه اي به رييس جمهور و چاپ آن به صورت بروشور در خواست خودرا مطرح كردند متن كامل اين نامه به شرح ذيل مي باشد

باسمه تعالي

 

 

 

امام خميني : فرهنگ سايه اي است از نبوت و فرهنگيان سايه اي از انبياء‌

 

 

 

رياست جمهور محترم جمهوري اسلامي ايران جناب آقاي دكتر احمدي نژاد

 

 

 

سلام عليكم

 

 

 

مجمع فرهنگيان ايثار گر استان يزد متشكل از فرهنگيان جانباز ، آزاده ، شاهد و رزمندگان دفاع مقدس ، ضمن عرض خير مقدم خدمت جنابعالي و هيئت همراه ، به شهر سومين شهيد محراب و دارالعباده يزد ، ديدگاه هاي خود را به استحضار مي رساند .

 

 

 

همانطوري كه دولت جنابعالي افتخار ديدار با مردم استان هاي كشور و كسب اطلاع از پيشرفت ها و مشكلات مردم و چاره جويي براي رفع آنها را نصيب خود ساخته و رضايت مقام معظم رهبري ( دام ظله العالي ) را فراهم نموده است ، اميد واريم با اجراي لايحه مديريت خدمات كشوري  مشكلات خاص همه خدمتگزاران به مردم به ويژه قاطبه فرهنگيان محترم را مرتفع نموده و با بها دادن به قشر فرهنگي و معلمين زمينه رشد و بالندگي دانش آموزان و آينده سازان ايران اسلامي را فراهم نمايند .

 

 

 

بديهي است اكثر كشورهايي كه راه صد ساله را چند سال رفته اند ، به آموزش و پرورش بيشترين توجه را معطوف داشته اند و براي اعتلاي كشور راهي جز اين نيست .

 

 

 

در سراسر كشور مخاطبين يك ميليون نفر معلم حدود بيست ميليون نفر دانش آموز مي باشند . كه با احتساب حد اقل سه نفر اعضاي خانواده ي هر دانش آموز مي توان گفت : معلمين با يك واسطه با 60 ميليون نفر جمعيت ايران ارتباط علمي ، معنوي و عاطفي دارند و از اين بنيه علمي بايد براي توليد علم و معنويت استفاده شود . لذا از آن دولت محترم انتظار مي رود در حفظ جايگاه واقعي مادي و معنوي معلمين تلاش مضاعف نماييد.

 

 

 

توفيق روز افزون خدمتگزاران صديق به مردم را از خداوند سبحان مسئلت مي نماييم.

مجمع فرهنگيان ايثار گر استان يزد

 

 

يزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا